Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

dhr. Braam

Afgelopen juni drie weken een camper gehuurd. Het betreft een schone Camper die perfect functioneert (krachtige wagen). In die zin krijg je echt waar voor je geld.

Daarnaast hebben wij de verhuurder ook leren kennen bij problemen, en deze ervaring was zeer positief. Na drie weken huur hadden wij schade, d.w.z een diepe kras van ruim een meter over meerdere delen. Geschrokken en bezorgd hebben wij contact gezocht, daar een domper van 1000€ op je vakantie niet mis is. Verhuurder heeft ons gerustgesteld dat hij eerst gaat proberen e.e.a. weg te poetsen. Dit is gelukt en de kosten waren beperkt tot slechts een kleine 100€. Ook een kapotte raamverduistering (stuk getrokken door dochter) is gerepareerd voor €35.

Kortom, schade is geen melkkoe bij deze organisatie. Top! Daarentegen doet de verhuurder zijn best om jouw kosten zo klein mogelijk te houden, zodat je geen wrang gevoel hebt na je vakantie. Een dergelijke instelling zorgt ervoor dat ik, maar ook anderen blijven terugkomen. Vertrouwen is key.

Het hefbed sliep opvallend lekker, dit hadden wij niet verwacht. Ik ben zelf 100kg zwaar en mijn vrouw slechts 50. Dus wij hebben beiden een andere behoefte qua bedligging, maar hebben beiden heerlijk geslapen. De kinderen sliepen op het bed achterin.

Bij het ophalen wordt er ernstig streng gecontroleerd op schade voordat de camper wordt overgeragen, en daar teken je ook voor. Deze strenge controle gaf mij enorm veel angst om zelf schade te rijden. Terwijl achteraf er wel coulance was. Nu begrijp ik dat een strenge overdracht roekeloos gedrag voorkomt, maar de mededeling dat bij schade er met je mee wordt gedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden had mij zeker vakantiestress na de schade gescheeld.

Score voor Camperhuren.nl: 4.5/5
Beveel je Camperhuren.nl aan bij anderen? Ja