Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Matige service. We hadden de camper voor 3 weken gehuurd en vroegen om deze op zaterdag in te leveren. Vlak voor vertrek vertelde dat het niet kon. En dat na een een uitgebreide mail wisseling.
Bij retour brengen vond ernst dat er een kras bij was gekomen op exact dezelfde plek waar al schade bestond. Ook waren digitale foto's. We waren het niet hem eens. Er was geen discussie
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat al deze lovende beoordeling door zijn klanten zijn geschreven, ik kan niet aan de indruk onttrekken dat deze commentaren van elders komen.

Mooie goed camper

Veel meer flexibiliteit. De prijs kwaliteit is duidelijk uit balans. Wees zeer alert op krassen en schade bij het ophalen. Laat je in de luren leggen door zijn vriendelijke gedrag en wees alert op zijn beoordelingen. Iemand die alleen maar de hoogste beoordeling krijgt daar klopt iets niet.

Reactie Camperhuren.nl:

Klant heeft een mooie reis naar Noorwegen gemaakt. Jammer genoeg hadden ze niet zulk mooi weer (veel regen) wat wel een domper op hun vakantie is geweest. Bij terugkomst bleek dat er naast een eerdere schade een diepe kras op de garagedeur te zitten. Wij hebben niet de hele kosten voor zo'n reparatie (450 euro) in rekening gebracht maar naar aanleiding van de grote van de schade een bedrag van 60 euro gerekend. Ons inziens een schappelijke afwikkeling. Nu blijkt in de feedback dat bijna alles niet goed was. Spijtig om te vernemen. Wij hopen dat ze volgend jaar terug komen voor nog een mooie campervakantie.

Score voor Camperhuren.nl: 2.5/5
Beveel je Camperhuren.nl aan bij anderen? Nee