CADkoop

erick-metaalwerken

De download van het bestelde ging niet helemaal volgens plan. Bellen met de Cadkoop klantenservice was het begin van de oplossing van het probleem. Ik hoop dat iedereen dan net als ik, de onvolprezen Sonja Klerks dan aan de lijn krijgt. Het kostte enkele mails over-en-weer, met daarbij direct een koppeling naar de importeur van het pakket, maar binnen eklele uren was het pakket bij mij 'up-and-running' en kon ik gerust gaan slapen. Bij het opstaan de volgende dag was de eerste mail in mijn inbox van Sonja: "Hoe het was gegaan en of alles nu goed liep?"
Mijn oprechte conclusie: Een goede en direct te bereiken klantenservice daar bij Cadkoop met prima after-sales kwaliteit.
Klinkt allemaal heel ronkend dit relaas en doet vermoeden dat ik betaald ben voor deze mooie woorden, maar dat is dus absoluut niet het geval. Bestel zelf maar eens iets bij Cadkoop en ik wens je daarbij van harte enig down-load ongemak toe, je zult dan vanzelf de goed klantenservice ervaren.

Reactie CADkoop:

Wat een leuke feedback, zeg! Op de eerste plaats zijn we natuurlijk blij dat alles werkt. Maar we worden extra blij van de moeite die je hebt genomen om dat in zo'n leuk verhaal terug te koppelen. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Sonja

Score voor CADkoop: 5/5
Beveel je CADkoop aan? Ja