Marja

VW Golf reiniging dak heeft als gevolg; water in carresorie. (Moest er de volgende dag op hun verzoek voor terugkomen) vochtige vloer, water in klep kofferbak. Acheruitrijcamera stuk.

Reactie Cabrio Care:

Beste Marja,
wij proberen altijd te leren van onze klanten. Als klanten niet tevreden zijn, horen wij dat ook graag live, zodat wij nog iets kunnen doen om u wellicht tevreden te stellen.
Maar ik begrijp dat wij een negatief review krijgen vanwege een vaker voorkomend Volkswagen probleem?
Als wij een cabriokap reinigen, dan betekent dat dat wij de cabriokap natmaken. Als dat betekent dat de vloer vochtig wordt, dan is er iets aan de hand wat niets te maken heeft met het reinigen van een cabriokap. Dan gebeurt hetzelfde in de regen. Een vaker voorkomend probleem bij de VW Golf VI cabrio is, dat water vanaf de buitenzijde niet goed afgevoerd wordt, en uiteindelijk in de kokerbalken kan komen. Volkswagen heeft de afvoeren hiervan niet goed ontworpen, en wij maken in zo'n situatie verschillende plastic afdichtkapjes los, en voorzien die van een afvoergaatje. Dat kost even wat tijd om te doen.
U schrijft dat uw achteruitrijcamera stuk is. Het is niet zo aannemelijk dat het reinigen van de cabriokap daar mee te maken heeft. Maar als uw garage dat wel aannemelijk zou kunnen maken, dan dragen wij de reparatiekosten.
Misschien zou u, na deze uitleg, uw review willen heroverwegen?

Score voor Cabrio Care: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee