Geleverde stoel

Nico Cyx

Levering niet ontvangen

Uw ervaring

De levering duurde sowieso al 3 weken. Echter krijgen wij bericht dat de levering zou moeten gebeurd zijn, maar we hebben het product niet ontvangen en hebben ook niet eens een tracking code gekregen. Het is dus vermoedelijk niet eens verzonden.

Snellere levertermijn en product leveren

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Cyx,
Bedankt voor uw reactie.
U reageerde middels een Review verzoek dat is verzonden door Feedback Company. Het is toevallig dat wij deze reactie direct onder ogen kregen. Via rechtstreeks contact met bureaustoel.nl kunnen wij sneller reageren.
Op 13 juli informeerden wij u dat fabrikant Gispen de bureaustoel ZINN Smart zou leveren op 20 of 21 juli, met vermelding van het telefoonnummer waar u de planning van Gispen zou kunnen bereiken.
Fabrikant Gispen informeerde ons dat zij op vrijdag 21 juli voor een gesloten deur kwam te staan en dat de buren de doos met de bureaustoel niet wensten aan te nemen.
Toen wij uw reactie onder ogen kregen konden wij reageren. De vervoerder van Gispen heeft met u de afspraak gemaakt om op woensdag 25 juli de bureaustoel opnieuw aan te bieden. Na een telefoontje met u bleek dat de stoel die ochtend (zij het heel vroeg) in België is geleverd.
Groet, bureaustoel.nl
John Klinkhamer

Score voor bureaustoel.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee