After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Belderok

Niet gekregen wat beloofd was en vervolgens een rekening voor een teststoel

Uw ervaring

Wij bestelden een stoel als test model waarbij de gewenste specs duidelijk waren vermeld. Kregen na een paar weken een teststoel die hieraan niet voldeed. De leverancier heeft de stoel na een paar weken teruggehaald en een rekening voor het testen gestuurd. Dit was wel afgesproken maar de stoel voldeed niet aan de gewenste specs. Dit is niet zo fraai.

Heldere specs

Reactie bureaustoel.nl:

Beste mevrouw Belderok,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u langs deze weg reageert op ons derde verzoek om de openstaande factuur voor de proefplaatsing te betalen.
Omdat toekomstige relaties zich mede via reviews oriënteren, zetten wij het verloop van de proefplaatsing op een rij.
Op 31 mei 2022! ontvingen wij uw verzoek voor een advies voor een alternatief voor een bureaustoel die niet meer leverbaar is. Per e-mail hebben wij u drie modellen aangeboden.
Op 6 januari 2023! heeft u gevraagd om de Se7en Comfort LX111 op proef te plaatsen. Wij informeerden u dat aan het leveren van een proefstoel kosten zijn verbonden voor montage, vervoer, retourname en revitaliseren na gebruik. Deze kosten komen te vervallen indien de proefstoel wordt behouden of een alternatief in de gewenste kleur wordt besteld. Op 6 januari bent u daarmee akkoord gegaan en heeft u de roefstoel besteld. Op 20 januari heeft u per e-mail laten weten dat de stoel niet beviel en opgehaald kon worden. Op 6 februari hebben wij u de kosten voor de proefplaatsing in rekening gebracht. Op 9 maart zonden wij u een betalingsherinnering. Na diverse telefonische verzoeken om betaling van de vervallen factuur, zonden wij op 20 maart een 2e betalingsherinnering. Op 29 maart belde ik u persoonlijk en vertelde u 'dat het goed zou komen'. Op vrijdag 7 april zonden wij u een derde betalingsverzoek, om uiterlijk woensdag 12 april de factuur te voldoen.
Wij nemen aan dat u aan dit verzoek gevolg zult geven.
Groet, bureaustoel.nl
John Klinkhamer directeur.

Score voor bureaustoel.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee