Nicky de Vendt

Het is een erg mooie winkel met gemotiveerd personeel ik kan dan ook wel zeggen dat bunker501 zeker wat betreft de winkel alles in orde heeft en zodra je in de winkel staat je ogen uit kijkt en goed geholpen wordt, het wordt minder mooi als je online problemen probeert op te lossen waarbij je soms gewoon geen reactie terug krijgt of dat je email in hun spam box komt.

Overal is het verstandig om bij deze partij gewoon in de winkel aankopen te doen of op de webshop producten kopen waarbij ze het bijna niet fout kunnen doen te kopen dit scheelt je een hoop tijd.

Klant vriendelijkheid in de winkel is erg goed dit zie je niet vaak meer.

waarbij het in de winkel heel goed gaat gaat het digitaal gigantisch mis ik stel voor eens kritisch naar de ITIL werk methoden te kijken en vanuit daar je service opnieuw te bedenken.

En zorg ervoor dat je klanten niet in je spambox terecht komen dat is een stukje techniek en techniek hoort voor je te werken.

Reactie Bunker501.nl:

Beste Nicky,
wij werken inderdaad nog met wat gedateerde email systemen.
We werken hier ook hard aan om de deze in ieder geval dit jaar nog te veranderen.
Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zijn en zullen hier zeker aan gaan werken om dit te verbeteren.
Je kan er wel van uit gaan mocht er iets mis gaan dat we er echt alles aan zullen doen om het op een goede manier op te lossen
Mvg,
Jeroen Elfrink
Bunker501

Score voor Bunker501.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
meerdere producten batterijen replicas bbs noem ma...