Sean Hofs

Vriendelijke crew bij Bunker. Men neemt de tijd om je uit te leggen hoe alles werkt. Overzichtelijke winkel, maar het zal fijn zijn als prijzen direct af te lezen zijn. Werken met de QR codes om alle specificaties erbij te halen is mooi. Ook test schieten vind ik een grote plus. De eventueel langere wachttijden moet je als klant dan maar voor lief nemen!

- test schieten is erg prettig
- goede uitleg over verschillende replica's, maar ook de techniek (internals). Zo ervoor kunnen zorgen dat mijn defecte met een nieuwe barrel en hop up systeem weer kon schieten.
- vriendelijke en geduldige verkopers
- overzichtelijk alle replica's gepresenteerd
- goede en overzichtelijke website.

- lange wachttijden om te test schieten, (sneller geholpen worden zal fijn zijn) hoewel ik me afvraag ivm de ruimte of hier iets aan te doen is.
- ik heb me laten vertellen dat de wachttijd om je replica te laten repareren erg lang kan zijn. Indien mogelijk extra reparateurs inhuren/inzetten om zo aan de relatief grote vraag te kunnen voldoen.
- prijslabels plaatsen voor het gemak.
- veel artikelen out of stock en moeten besteld worden. Indien mogelijk kritischer kijken naar het inkoopbeleid om nee-verkoop te voorkomen.
- telefonisch niet altijd even goed bereikbaar door drukte.

Score voor Bunker501.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
ARP-9, lipo's, drum mag, barrel en hop up systeem.