R. Huijbers

Levering van verkeerd product; betaald voor een Tokyo Marui P90 High Cycle. Krijg een Tokyo Murui TR thuisgestuurd. Nu is dit nog niet zo erg, want een foutje kan worden gemaakt. Maar, het feit dat ze een al eerder opgemaakte doos opsturen met een showmodel (krasjes en vlekjes op het apparaat). Het fabrieks-oplader en batterij er uit zijn gehaald. De doos weer is dichtgemaakt met een blauw lintje en een strikje? Dat maakt mij erg boos. Ook geen pakbon of offerte gekregen, waar ik om heb gevraagd. Bij het aanleveren van het pakket ook nergens iets te bekennen. Ook erg slechte communicatie via de mail. Op twee eerder gestuurde mailtjes geen reactie gekregen.

Op de site stond aangegeven dat de Tokyo Murui P90 High Cycle op voorraad was. Bij het willen kopen in de winkel bleek het niet op voorraad te zijn (inventaris fout) en ben ik dus 4,5 uur op pad geweest voor mijn gevoel 'niks'. Toen ik daar was heb ik besloten o.a. alvast lipo's te kopen. Deze zouden moeten passen volgens advies, in De Tokyo Murui P90. Deze passen dus niet!!

De levering die ik heb gekregen klopt buiten het apparaat om ook niet!! Zo heb ik extra dingen in het pakket die ik in de winkel al heb afgerekend en ter plekke al mee naar huis heb genomen. Zo zit ik dus momenteel o.a. met 4 nutteloze lipo's ipv 2

Bunker 501, graag contact met mij opnemen!
Ik ben niet snel boos, maar jullie weten het voor elkaar te krijgen.

Betere communicatie
Eerlijk zijn naar de klant
Deugdelijke en complete producten leveren
Administratie in orde hebben

Score voor Bunker501.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tokyo Marui P90 High Cycle