Sander

Een overzichtelijke site met diverse opties om mijn winkel ervaring op jullie site nog fijner en mooier te maken. Wat ik iets minder vind is dat als ik iets in typ bij de "zoek" optie krijg ik niet een speciale pagina met de diverse producten maar een klein schermpje waar ik door heen moet scrollen. Dat vond ik erg storend. Verder een hele mooie en overzichtelijke site die fijn te gebruiken is. Een fijn bedrijf dus!

Prachtige design, overzichtelijk, sterk, mooie kleuren en goede service! Toen ik voor het eerst op jullie site kwam vond ik het erg prettig voor mijn ogen. Geen pop-ups die je helemaal gek kunnen maken. Gewoon een rustige website die je laat bestellen wat je wil bestellen. Ook was de track-n-trace echt top!!

Probeer bij elke replica de zelfde opbouw te maken met gewicht, fps etc (replica statics). Dat is fijn voor mijn autisme want dan kan ik alle replica's in een overzicht bekijken.

De "zoek-opdracht" verbeteren. Als ik op "zoeken" druk dan zou ik het fijn vinden om naar een andere pagina te gaan i.p.v. een klein overzichtje op het scherm waar ik vaak door heen moet scrollen. Dit heb ik ook van mijn vrienden gehoord die ook eerdere aankopen bij jullie hadden gedaan. Verder helemaal prima jongens, ga zo door! Oh en als iemand dit ooit leest, fijne dag verder haha :)

Score voor Bunker501.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Tokyo marui hi-capa 4.3" en diverse producten die ...