Afgelopen zaterdag eerste bezoek gebracht aan bunker501. Bij aankomst aangegeven dat mijn maat en ik nog niet in het bezit waren van een NABV pas (welke wel in aanvraag is). Maar dat wij op zoek waren naar informatie en hulp bij het maken van de keus voor ons eerste replica. Ben de naam van de medewerker vergeten maar wat een topper, heeft ruim anderhalf uur van zijn tijd genomen om ons alles uit te leggen, alle vragen te beantwoorden en heeft ons uitermate goed geholpen. Wanneer de pas binnen is komen wij hier zeker terug voor de aanschaf!!!
Sterke punten
Top service en zeer vriendelijk personeel