Slechte ervaring! Een airsoft maat van mij had een M1911 besteld, getest en schoot te hard. Hij had die M1911 terug gestuurd, geen mailtje ontvangen van wat ze er aan hebben gedaan. Gisteren ontvangen en getest schoot weer te hard! SLECHT.
Sterke punten
Leveren was goed maar voor de rest bagger!
Verbeterpunten of tips
- Geef aan wat je veranderd bij een replica!
- Luister naar koper van limiet 360fps!
- DOE JE WERK!!!