Misleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben verkeerde kleur dak van party tent geleverd. Het geheel lijkt niet op de afbeeldingen die ze bij het product hebben. Licht grijze tent besteld en krijg lichtgrijze wanden met een creme kleurig dak. Volgens buitenkado is het een schoonheidsfoutje en zou dit ook op de website staan (nee dus daar staat niet bij dat het een totaal andere kleur zal zijn....btw ik heb de screenshots nog), waarschijnlijk vonden ze dat ik maar moeilijk deed want ze reageerde op mijn mail dat het dus een schoonheidsfoutje was, dst door de uv straling de wanden toch zouden verkleuren en het frame van goede kwaliteit is....op mij voorgestelde oplossing gaan ze niet in.
Of het is bewuste misleiding of ze kunnen gewoon niet communiceren zowel niet voor de koop (info op website is incorrect) als na de koop.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste,
Dankjewel voor je aankoop bij Buitenkado.
Je hebt gekozen voor de Actie tent waarop wij een hoge korting geven.
Hier kunnen schoonheidsfoutjes zitten zoals aangegeven op de website.
De Actie tent is een tent waar bij controle schoonheidsfoutjes werden geconstateerd maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het frame en het dak. Dit houdt in dat je een tent hebt van hoge kwaliteit met zeer hoge korting.
We wensen je uiteraard veel plezier van de tent.
Met vriendelijk groet,
Team Buitenkado

Score voor Buitenkado.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Party tent