Gerardo

Communicatie is zeer arrogant! Levering en verwachtingen van her product zijn niet in lijn met wat er op de website staat.

Reactie Buitenbart:

Beste Gerardo,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij begrijpen deze ontevredenheid echter niet. Om deze reden hebben wij afgelopen dagen hebben wij meermaals geprobeerd om contact met u te krijgen. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.
Volgens onze informatie heeft u op 22-07 een bestelling bij ons geplaatst. Deze bestelling hebben wij al binnen 1 dag bij u afgeleverd! Het klopt inderdaad dat wij ons niet aan onze beloofde 2 tot 9 werkdagen bezorging hebben gehouden, maar dat is in dit geval alleen maar gunstig voor u toch? Daarnaast heb ik nog even contact gezocht met onze vervoerder. Deze gaf aan dat zij ook geen contact, zowel aan de deur als telefonisch, met u konden krijgen. Waarna de transporteur de 5 zakken grind naast de voordeur heeft geplaatst.
Op onze website hebben wij duidelijke informatie, en beeldmateriaal, van de Beach Pebbles welke u heeft besteld. Wij snappen daarom ook niet waarom uw verwachting van het product niet stroken met het product dat u ontvangen heeft.
Daarnaast spreekt u in uw review over arrogante communicatie. Hier kunnen wij ons totaal niet in vinden. Uit intern onderzoek is gebleken dat wij enkel via Whatsapp contact met u hebben gehad. Hierin stelt u ons een vraag over het product en geven wij keurig antwoord.
Graag zouden wij dan ook van u willen weten hoe u tot deze review bent gekomen. Zou u contact met ons willen opnemen via verkoop@buitenbart.nl?
Hartelijke groet,
Team Buitenbart