Belle

Zeer goed. Ik heb een vaatwasser besteld. Op de website stond er geen prijs bij - daar haak ik meestal al op af maar ik had er toch écht een nodig - maar op mijn mail met de prijsaanvraag werd super snel gereageerd. Met een inbouwvaatwasser wil je toch zeker weten dat ‘ie past, dus daar had ik telefonisch nog wat vragen over. Het personeel stond mij niet alleen al binnen één minuut te woord, maar ik werd ook daadwerkelijk geholpen. Ter vergelijking: bij BCC én CoolBlue werd mij verteld na 20 minuten in de wacht te staan dat er toch iemand langs zou moeten komen (tegen betaling) om het met zekerheid te kunnen zeggen (en toen dacht ik: laat maar). De levering zelf was ook top, binnen 5 minuten stond de nieuwe boven en de oude beneden (drie trappen). Al met al, snelle, goedkope, no-nonsense en vriendelijke service!

Snelle levering, vriendelijk personeel dat de klant snel telefonisch te woord staat

Zo’n prijs op aanvraag vind ik zelf niet super handig, maar misschien is dat een bepaalde verkoop techniek

Score voor Budgetplan Winkel: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: