Nicolas Journey

Aankoop artikel makkelijk en duidelijke site, maar dan....de aflevering ...net een slapstick dat bedrijf Vos

Geen poespas, duidelijke teksten en duidelijke uitleg

Een andere transporteur zoeken......Wordt je gebeld door de transporteur voor het maken van een afleverings datum: " U wordt nog van te voren gebeld om aan te geven welk tijds-deel van de afgesproken dag wij uw aankoop komen afleveren "
DE dag van aflevering; Niks gehoord dus je belt en krijgt een warrige medewerker aan de lijn; je geeft je klant-referentienummer op ( Kan hij niet terugvinden 0 je geeft de afspraak door eerder gemaakt : " O' u bent wel gebeld onder een ander nummer en ik zie andere naam ", maar ik ga het voor u oplossen de chauffeurs staan toevallig hier pauze te nemen.....Nee wij komen NA 15.00 uur = 3 uur volgens de volwassen mensen wereld.
Ik ga om 12.00 exact mijn honden uitlaten...kom om 12.30 terug van vast rondje....zie 2 straten achter ons een 'Vos' transport auto rondje rijden; denk al : OMG.
Loop naar de chauffeur; " zoekt u de ' Steenuil 1?', ja mijn collega is met de bestelling al gaan lopen want volgens onze routeplanner staan wij op de Steenuil 9: >>>>>> Zanglijster staat levensgroot op het bord achter de sukkel )
Ik naar huis, nadat ik duidelijk heb aangewezen waar Steenuil is...na 5 minuten; dingdong; ' mijn collega heeft uw kookplaat al afgegeven op de Leeuwerik nummer 1.............
Moeilijk hoor; 2 sukkels op 1 vrachtauto die zelfs met hun smartphones niet ff de klant bellen op het juiste nummer., kunnen klokkijken, en via google-maps niet zien op de plattegrond waar Steenuil ligt naast Leeuwerik, Ekster, Zanglijster en Koekkoek.

Score voor Budgetplan Winkel: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: