Peperbus

Bestelling en levering van mijn inbouwkoelkast met vriesgedeelte is snel gegaan. De prijs is redelijk. Over de meebestelde montage door VOS Logistics ben ik minder tevreden. Bij het demonteren van de oude koelkast en montage van de nieuwe hebben de monteurs de parketvloer op meerdere plaatsen beschadigd, doordat ze de oude en nieuwe koelkast rechtstreeks op het parket hebben geplaatst en bewogen. Dit merkte ik nadat ze weg waren omdat we nog bezig waren de vloer schoon en droog te maken. Bij het verwijderen van de oude koelkast kwam namelijk veel water vrij en kwam op het parket terecht. De monteurs bleven er rustig in rondlopen. Voordat de monteurs met de demontage/montage begonnen heb ik ze een stuk dubbelzijdig karton gegeven waarop ze konden werken om zodoende geen beschadigingen op het parket te krijgen. Ook heb ik ze nog een groot kleed aangeboden, maar dat vonden ze niet nodig.
In het Nederlandse gedeelte van de meegeleverde brochure onder Veiligheidsvoorschriften is een passage opgenomen op blz. 2, naast een gevarendriehoek met uitroepteken, met de tekst: "Zorg dat u de vloer(bijv. parket) niet beschadigt tijdens het verplaatsen van het apparaat". Wellicht kan de leverancier de monteurs die de montage moeten verrichten hierover beter instrueren.

de redelijke prijs, snelle levering

zie kolom ervaring met het bedrijf

Score voor Budgetplan Winkel: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: