Wim

Product voldoet aan verwachting. Keurige afhandeling en communicatie. Snelle levering. Prima bedrijf.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Wim,
Namens het hele Budget Ongedierte Bestrijden team willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze anti-klimstrips, de keurige afhandeling en communicatie, en de snelle levering.
We streven ernaar om onze klanten een optimale bestelervaring te bieden, met hoogwaardige producten, een efficiënte bestel- en leverproces, duidelijke communicatie en een klantgerichte service. Jouw positieve feedback over alle aspecten van onze service bevestigt dat we op de goede weg zijn!
We zijn blij dat de anti-klimstrips aan jouw verwachtingen voldoen. We hopen dat ze je helpen om ongewenste dieren op afstand te houden.
We waarderen je complimenten over de afhandeling, communicatie en levering. We vinden het belangrijk om onze klanten op de hoogte te houden van de status van hun bestelling en om ze te voorzien van alle benodigde informatie.
We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons zult blijven. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!
Nogmaals hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling!
Met vriendelijke groeten, Het Budget Ongedierte Bestrijden team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Anti klimstrips