Pieter

Levering was en goed en het product was netjes en degelijk verpakt.
Heb het product (larvex strooikorrels) net uitgestrooid over mijn gras. Ik hoop over een aantal weken van die vervelende emelten te zijn verlost zodat mijn grasmat er straks weer goed uitziet.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Pieter,
Namens het hele BOB team willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling van onze Larvex strooikorrels! We zijn erg blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de nette en degelijke verpakking, en de kwaliteit van het product.
We hopen dat de Larvex strooikorrels je gazon effectief zullen beschermen tegen emelten en dat je over een paar weken kunt genieten van een prachtige, gezonde grasmat. Weet je dat we ook een breed scala aan andere producten voor gazononderhoud en plaagbestrijding aanbieden? Neem gerust een kijkje op onze website of in onze winkel voor meer informatie.
We waarderen je feedback enorm en zullen ons best blijven doen om onze producten en service te optimaliseren. We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons zult blijven!
Om je te helpen met de bestrijding van emelten, hebben we nog een paar tips voor je:
* Zorg ervoor dat je de Larvex strooikorrels gelijkmatig over je gazon uitstrooit.
* Geef je gazon na het strooien goed water, zodat de korrels goed in de grond kunnen trekken.
* Houd het gazon de komende weken goed vochtig, zodat de emelten uitkomen en in contact komen met de Larvex strooikorrels.
* Na een paar weken kun je controleren of de emelten zijn verdwenen. Dit kun je doen door een klein stukje gazon op te tillen en te kijken of er nog emelten in de grond zitten.
We wensen je veel succes met de bestrijding van de emelten en we hopen dat je snel kunt genieten van een prachtig gazon!
Met vriendelijke groeten,
Het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Larvex strooikorrels