Marie-Rose DAENEN

Zeer gemakkelijk om te bestellen, te betalen en de levering is zeer vlot. Het product is goed werkend en dat zie je. Mvg. Jules

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Marie-Rose,
Hartelijk dank voor je geweldige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je zo tevreden bent met je bestelervaring. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en we zijn verheugd dat alles vlot verliep.
Het doet ons goed te horen dat het bestellen en betalen gemakkelijk waren, en dat de levering soepel is verlopen. We streven er altijd naar om het bestelproces voor onze klanten eenvoudig en probleemloos te maken. Het is ook fantastisch om te weten dat het product goed werkt en dat dit duidelijk zichtbaar is.
Jouw tevredenheid is onze drijfveer, en we zullen ons best blijven doen om hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals hartelijk dank voor je positieve woorden en voor het delen van je ervaring. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bloedluispoeder