M. Malinka

Snelle levering van de bestelde artikelen. Goede gebruiksaanwijzing en leuke info over het bedrijf. Ik hoop dat de artikelen binnen de gestelde tijd zullen doen wat ze beloven.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Monique,
Hartelijk dank voor je klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en ons een beoordeling van 4 sterren hebt gegeven. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de bestelde artikelen en dat de gebruiksaanwijzing en de informatie over ons bedrijf nuttig waren.
We begrijpen dat je hoopt dat de artikelen binnen de gestelde tijd zullen doen wat ze beloven, en we willen je geruststellen dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je enige problemen ervaren of als de artikelen niet aan je verwachtingen voldoen, neem dan alsjeblieft direct contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen op te lossen.
Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We stellen je feedback zeer op prijs, omdat het ons helpt om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere vragen of opmerkingen hebt.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Muizen verdrijver