Sylvia

Slecht. Mottenballen met feromonen gekocht. Werken echt niet. Telefonisch contact gezocht. Voice mail ingesproken nooit terug gebeld

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Geachte Sylvia,
Namens het hele BOB team willen we onze excuses aanbieden voor de slechte ervaring die je hebt gehad met onze PestiNext mottenvallen met feromoon en onze klantenservice.
We nemen je feedback zeer serieus en vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent met onze producten en service. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en stellen teleurstelling zoals die van jou ons erg teleur.
We willen graag meer te weten komen over je ervaring met de mottenvallen en met onze klantenservice. Zou je ons kunnen vertellen wat er precies niet goed werkte met de mottenvallen? En wat was je ervaring met het telefonisch contact met ons?
We nemen je feedback ter harte en zullen deze gebruiken om onze producten en service te verbeteren. We hopen dat je ons de kans geeft om je van dienst te zijn en je te laten zien dat we het beter kunnen.
Met betrekking tot je feedback:
* Mottenballen vs. mottenvallen: We begrijpen dat je het hebt over mottenvallen met feromoon, en niet over mottenballen.
* Terugbellen: We verontschuldigen ons oprecht dat we je niet terug hebben gebeld na je voicemailbericht. Dit is niet acceptabel en we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
* Positieve reacties: We kloppen dat we over het algemeen veel positieve reacties krijgen op onze PestiNext mottenvallen met feromoon. Echter, we erkennen dat er altijd uitzonderingen zijn en dat jouw ervaring niet overeenkomt met de ervaring van de meeste klanten.
We hopen dat je ons de kans geeft om je te laten zien dat we het beter kunnen. Je kunt ons telefonisch bereiken op 06-19937873 of per e-mail via budgetongediertebestrijden@gmail.com.
Met vriendelijke groeten, Het BOB team
P.S. We vinden het altijd leuk om te horen wat onze klanten van onze producten vinden. Dus als je nog feedback of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Mottenbal met feromonen