Mario

Prima! Gemakkelijk bestellen en perfect geleverd. Product (Pestinext) werkt geweldig! Ook bij problemen snelle en correcte afhandeling. Bedankt Francois

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hey Mario,
Wat een feest om je enthousiaste beoordeling te lezen! 🎉 Super dat het bestellen een fluitje van een cent was en dat alles perfect bij je is aangekomen. Dat horen we natuurlijk graag. En helemaal top dat Pestinext zo goed zijn werk doet bij jou; dat is precies waar we het voor doen!
Het is voor ons heel belangrijk dat alles van a tot z soepel verloopt, ook als er eens iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dus het feit dat je onze snelle en correcte afhandeling bij problemen benoemt, betekent veel voor ons.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden staan we altijd klaar om te helpen, advies te geven of gewoon even te kletsen over hoe het gaat met de strijd tegen ongedierte. Jouw tevredenheid is onze drijfveer!
Bedankt voor het vertrouwen in ons en Pestinext, Mario. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, weet dan dat ik en het hele team er voor je zijn.
Groeten en nogmaals dank, François en het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pestinext