Greet van Hassel

De medewerker had alle tijd, overlegde de aanpak van het probleem met mij en heeft alles netjes afgewerkt. Ik ben zeer tevreden!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Geert,
Namens het hele Budget Ongedierte Bestrijden team willen we je hartelijk bedanken voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn erg blij dat je tevreden bent met de service van onze medewerker en de nette afwerking van de klus.
We streven ernaar om onze klanten een optimale service te bieden, met vakkundige medewerkers, een klantgerichte aanpak en een net en professioneel resultaat. Jouw positieve feedback over alle aspecten van onze service bevestigt dat we op de goede weg zijn!
We zijn blij dat onze medewerker alle tijd voor je had om de aanpak van het probleem met je te bespreken. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich betrokken voelen bij het proces en dat we samen tot de beste oplossing komen.
We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons zult blijven. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!
Nogmaals hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling!
Met vriendelijke groeten, Het Budget Ongedierte Bestrijden team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Plaatsing muizengif door uw medewerker