Rudi Van den Broeck

Makkelijk betalen.
Netjes verpakt.
Track en trace.
Heel groot minpunt:
Levering door post NL is een schande.
Pakket aan straat in de regen afgezet zonder aan te bellen.
Iedere voorbijganger kan het zomaar meenemen.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hey Rudi,
Allereerst, hartelijk dank voor de 4 sterren en je gedetailleerde feedback. We zijn blij te horen dat bijna alles aan je ervaring met onze rattenkist met klem perfect was: van de bestelling tot de nette verpakking en het gemak van betalen. 🌟🌟🌟🌟
We begrijpen echter je frustratie over de levering door PostNL volkomen. Het is onacceptabel dat je pakket in de regen aan de straat is achtergelaten zonder dat er is aangebeld. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Helaas zijn we inderdaad afhankelijk van vervoerders voor het laatste deel van onze service. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen je feedback serieus en zullen dit incident aankaarten bij PostNL. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren, ook in de samenwerking met onze vervoerders. Jouw ervaring helpt ons om deze punten van aandacht scherper te krijgen.
Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, of als we iets kunnen doen om deze ervaring goed te maken, laat het ons alsjeblieft weten. Jouw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Nogmaals excuses en bedankt voor je begrip en de waardevolle feedback.
Vriendelijke groeten,
François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐀📦

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Rattenkisten met klemmen