René Vlems

Probleem na verzending zeer snel en naar volle tevredenheid opgelost. Schoolvoorbeeld van goede service.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hoi René,
Wauw, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling en je enorm positieve feedback over hoe we je probleem na verzending hebben opgelost. Het is geweldig om te horen dat we een 'schoolvoorbeeld van goede service' zijn in jouw ogen. Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons volledig in om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is, niet alleen met onze producten maar ook met de service.
We zijn blij dat we je konden helpen met het rattenprobleem en dat de oplossing naar volle tevredenheid was. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke ervaring met ons positief is, zelfs als er onderweg iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, meer advies nodig hebben over het verjagen van ratten of andere ongedierteproblemen, we staan altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid en het resultaat staan bij ons voorop.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het nemen van de tijd om je ervaring te delen. Jouw woorden betekenen veel voor ons en motiveren ons om onze hoge standaard van service voort te zetten.
Veel succes met het vrijhouden van je omgeving van ratten en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes,
François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐀🚫

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Rattenverjager