A. Meijer

Heel veel geld betaald voor een product dat niet werkt. Gaat om vallen voor zilvervisjes.
Prijs veel te hoog voor een kartonnetje met lijm. Werkt bovendien niet.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste A. Meijer,
Allereerst wil ik je bedanken voor het delen van je ervaring, ook al is deze niet wat we hadden gehoopt. Het spijt ons te horen dat de vallen voor zilvervisjes niet aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je de prijs niet in verhouding vond staan tot het product. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die effectief zijn in het bestrijden van ongedierte, dus feedback zoals die van jou nemen we zeer serieus.
Het verrast ons te horen dat de vallen niet hebben gewerkt zoals verwacht, zeker omdat we over het algemeen veel positieve reacties ontvangen op dit product. We vragen ons af of er misschien iets specifieks aan de hand is geweest in jouw situatie. Had je de mogelijkheid om contact met ons op te nemen voordat je deze beoordeling achterliet? We staan altijd klaar om te helpen, advies te geven, en waar nodig een passende oplossing te bieden. We hadden graag samen met jou gekeken naar wat er mis is gegaan en hoe we het voor je konden oplossen.
We betreuren het dat je ervoor hebt gekozen om je ontevredenheid op deze manier te uiten, zonder ons eerst de kans te geven om samen naar een oplossing te zoeken. We begrijpen echter dat het belangrijk is om je ervaring te delen, en we nemen je feedback ter harte om onze producten en dienstverlening te verbeteren.
Als je bereid bent, zouden we graag alsnog met je in gesprek gaan om te onderzoeken hoe we je ervaring kunnen verbeteren en om een passende oplossing te vinden. Je tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zijn toegewijd om elke klant de best mogelijke service te bieden.
Met vriendelijke groet, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zilvervisjesvallen