Marius Commeren

At last, at last na zes dagen vernemen wij geen activiteit meer tussen het plafond. De eerste drie dagen nam de activiteit duidelijk toe maar daarna werd het steeds stiller en nu dus niets meer. We mogen voorzichtig concluderen dat de apparaatjes werkelijk doen wat beloofd is. De levering was ook mooi op tijd dus op dit moment niets dan lof voor Budget Ongedierte Bestrijden.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hoi Marius,
Wat een geweldig nieuws, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 En jouw verhaal, "At last, at last," klinkt als muziek in onze oren. We zijn ontzettend blij te horen dat de PestiNext Elektronische Muizenverjagers hun werk hebben gedaan en jullie nu kunnen genieten van de rust en stilte. Het feit dat de activiteit eerst toenam, is niet ongewoon; het laat zien dat de verjagers meteen aan de slag zijn gegaan om de ongenode gasten te verstoren. En nu, stilte... dat is het ultieme doel!
We zijn ook blij dat de levering mooi op tijd was. Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om elke klant zo snel en efficiënt mogelijk van dienst te zijn, met producten die doen wat ze beloven. Jouw lof is voor ons een enorme motivatie om op dit pad door te gaan en onze service waar mogelijk nog verder te verbeteren.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of behoefte hebben aan advies, we staan altijd klaar om te helpen. Jouw tevredenheid en een ongediertevrij huis zijn onze prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je geweldige feedback en de 5 sterren. We hopen dat je nu volop kunt genieten van je rustige thuis.
Veel succes en hopelijk tot een volgende keer, al hopen we natuurlijk dat je ons niet te snel weer nodig hebt!
Groetjes, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭💨

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 x Elektronische Muizenjagers