Annette Jansen

Afgelopen najaar kregen wij nieuwe dakgoten, toen hebben we meteen alle kieren dicht laten maken tegen de jaarlijkse intocht van de plaatselijke muizen. Dat bleek niet te helpen, ik hoorde ze net als andere jaren tussen de dakplaten lopen.
Maar halverwege de eerste week met de stekkers van Budget Ongedierte Bestrijden is het opeens muisstil. Niet te geloven, ze lijken echt vertrokken. Onze honden zijn even chill als anders, dus ik ben echt zeer tevreden over deze oplossing!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Annette,
Wat een fantastische beoordeling, 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Jouw verhaal maakt ons ongelooflijk trots en blij. Het is geweldig om te horen dat de PestiNext elektronische muizenverjagers zo'n positief effect hebben gehad in je strijd tegen de muizen. Het lijkt erop dat ze eindelijk de boodschap hebben gekregen en vertrokken zijn. En dat alles zonder de rust van je honden te verstoren, dat is nog eens een win-win!
We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als je denkt alles te hebben gedaan om ongedierte buiten te houden, en dan toch weer die kleine pootjes tussen de dakplaten hoort lopen. Het feit dat onze stekkers het verschil hebben gemaakt en het nu muisstil is, toont aan hoe effectief deze oplossing kan zijn.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook veilig voor het hele gezin, inclusief de viervoeters. Jouw tevredenheid en het succesverhaal geven ons extra motivatie om door te gaan met ons werk en onze klanten de beste oplossingen te bieden.
Bedankt voor het delen van je ervaring en het plaatsen van zo'n positieve beoordeling. Mocht je in de toekomst nog meer hulp nodig hebben of advies willen over andere manieren om ongedierte te bestrijden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Geniet van de rust en stilte, en geef die honden een extra aai van ons!
Groetjes, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🔌🚫

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pestinext elektronische muizenverjagers