Anne Marie Boeke

We hadden in ons franse huis op het platteland een enorm probleem met muizen. Gif wilden we niet gebruiken, daarom kochten we een paar ekektronische muizenverjagers. We zijn er nu helemaal van verlost, ook in de winter als we er niet zijn. Ongelofelijk! We hebben ze nu ook in Nederland, geen muis meer gezien. Bovendien hebben we, toen er twee niet goed bleken, meteen nieuwe exemplaren gekregen. Topbedrijf!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Anne Marie,
Wat geweldig om te horen dat je ons hebt beoordeeld met 5 sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 We zijn ontzettend blij dat onze elektronische muizenverjagers zo effectief zijn geweest bij het oplossen van het muizenprobleem in jullie Franse huis op het platteland. Het is fantastisch om te weten dat jullie nu helemaal van dit probleem verlost zijn, zelfs als jullie er niet zijn in de winter.
We zijn ook dankbaar dat jullie ons ook in Nederland hebben gekozen en dat jullie geen muizen meer hebben gezien sinds jullie onze producten gebruiken. Jullie tevredenheid en gemoedsrust zijn voor ons van het grootste belang.
Het spijt ons dat er twee exemplaren niet goed bleken te zijn, maar we zijn blij dat we dit snel voor jullie hebben kunnen oplossen door nieuwe exemplaren te verstrekken. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we streven ernaar om altijd een topbedrijf te zijn in de ogen van onze klanten.
Als jullie in de toekomst nog meer hulp nodig hebben bij ongediertebestrijding of als jullie vragen hebben over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor jullie klaar!
Nogmaals hartelijk dank voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🏡

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Muizen verjager