Diana Driessen

In november 2022 4 PestiNext muizenverjagers besteld. Resultaat was verbluffend! Helaas 1 jaar later alle 4 de apparaatjes defect. Gemaild met BOB en het probleem bleek bekend. Fout in de productie. Kreeg dezelfde dag geheel kostenloos 4 nieuwe! Wij zijn blij en tevreden...

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Diana,
Bedankt voor je beoordeling van 4,5 sterren! 🌟🌟🌟🌟✨ We zijn blij dat je ons hebt gekozen en waarderen je positieve feedback. Het spijt ons echter te horen dat je na een jaar problemen hebt ondervonden met de PestiNext muizenverjagers die je in november 2022 hebt besteld.
We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om te ontdekken dat alle vier de apparaatjes defect zijn, maar we zijn blij dat we het probleem snel en kosteloos voor je hebben kunnen oplossen. Het is belangrijk voor ons om eventuele problemen met onze producten zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
We waarderen het dat je contact met ons hebt opgenomen en ons op de hoogte hebt gesteld van de situatie. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt bij ongediertebestrijding of als je vragen hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, François & het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭🔧

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
PestiNext elektronische muizenverjager