Sharon Both

Goede service en fijn contact. Bestelling snel ontvangen. Eén elektrische muizenverjager bleek het op een gegeven moment niet meer te doen. Deze is kosteloos en snel vervangen. Dat was fijn. Echter, nu met inmiddels nog een extra exemplaar erbij besteld te hebben, heeft het bij mij niet het gewenste resultaat opgeleverd (ook niet een beetje). Ik hoor dan ook graag hoe ik de producten retour kan sturen, gelet op de '90 dagen niet goed, geld terug - garantie'.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Sharon,
Hartelijk dank voor je beoordeling en het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en dat je de bestelling snel hebt ontvangen.
Het spijt ons echter te horen dat de elektrische muizenverjagers niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd, zelfs niet met het vervangen exemplaar. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen.
Je kunt de producten eenvoudig retourneren volgens onze '90 dagen niet goed, geld terug - garantie'. Op onze website staat duidelijk vermeld hoe je dit kunt doen. Je kunt de instructies vinden op de volgende pagina: https://budgetongediertebestrijden.nl/verzenden-retouren/
Als je nog vragen hebt over het retourproces of als we je ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je verder te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en het vertrouwen in ons bedrijf.
Met vriendelijke groet, Het Budget Ongedierte Bestrijden team 🐭📦

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
elektrische muizenverjagers