Guy

Bestelling nooit ontvangen en reageren niet of nauwelijks op emails!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Guy,
Allereerst wil ik, François van Budget Ongedierte Bestrijden, mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. Ik begrijp volledig dat het frustrerend is om een bestelling niet te ontvangen en niet direct antwoord te krijgen op je e-mails.
Ik wil graag verduidelijken dat er wel degelijk emailcontact is geweest. Op 8 december heb ik, zoals eerder besproken, je bestelling opnieuw verzonden, ditmaal als een brievenbuspakketje. Volgens de informatie van PostNL is dit pakketje ook bezorgd, en deze informatie heb je ook per mail ontvangen.
Daarnaast wil ik je laten weten dat ik een klacht heb ingediend bij PostNL over de eerste verzending. We nemen dit soort situaties zeer serieus en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.
Ik hoop dat je begrijpt dat wij van onze kant alles hebben gedaan om deze situatie op te lossen. Mocht je nog verdere vragen of zorgen hebben, of als ik je op een andere manier kan ondersteunen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat we dit naar tevredenheid kunnen oplossen.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
zilvervis vallen