Eric Zaar

Ik zou teruggebeld worden maar dat is niet gebeurt.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Eric,
Allereerst mijn oprechte excuses dat ik je niet heb teruggebeld zoals beloofd. Ik begrijp volledig hoe frustrerend het kan zijn om te wachten op een terugbelactie die niet komt. Helaas is het inderdaad zo dat door de drukke werkzaamheden hier bij Budget Ongedierte Bestrijden een belofte voor een terugbelactie er soms bij inschiet. Dit is natuurlijk geen excuus, en ik wil je verzekeren dat het nooit mijn intentie is geweest om je te negeren.
Met bijna 100 telefoontjes, e-mails, berichten en WhatsApp-berichten per dag, kan het helaas gebeuren dat er iets over het hoofd wordt gezien. Toch streef ik ernaar om iedereen de aandacht en service te geven die zij verdienen. Jouw opmerking herinnert me eraan hoe belangrijk het is om dit aspect van onze klantenservice te blijven verbeteren.
Ik zou het op prijs stellen als je, mocht je nog vragen of zorgen hebben, nogmaals contact met mij opneemt. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en ik wil graag eventuele onopgeloste kwesties naar tevredenheid afhandelen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat we deze situatie naar tevredenheid kunnen oplossen.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Plafond muizen verjagen via geluid