Tijmen van Kuijk

Heb een elektrische muizenverjager gekocht en overal goed geïnstalleerd al 4 weken lang maar werkt totaal niet.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Tijmen,
Allereerst bedankt voor je feedback, ook al is het niet het soort beoordeling dat we graag zien. Het spijt me te horen dat je teleurgesteld bent over de elektrische muizenverjager en dat het voor jou niet lijkt te werken zoals verwacht.
Ik wil graag benadrukken dat we bij Budget Ongedierte Bestrijding trots zijn op de effectiviteit van onze producten. Zoals je aangeeft, hebben veel van onze klanten positieve ervaringen gedeeld, en ikzelf werk al sinds 2012 met deze producten met een succespercentage van 98%. Bovendien bieden we een 90 dagen 'geen resultaat, geld terug'-garantie om het financiële risico voor onze klanten te elimineren.
Het verbaast me dat je geen contact met ons hebt opgenomen, vooral omdat we in onze handleiding aanbevelen dit te doen als je na 14 dagen geen gewenst resultaat ziet. We zijn er om te helpen en oplossingen te bieden, en jouw tevredenheid is voor ons van groot belang.
Ik moedig je aan om alsnog contact op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar wat er mogelijk mis is gegaan en hoe we het probleem kunnen oplossen. Ons doel is niet alleen om producten te verkopen, maar ook om ervoor te zorgen dat ze effectief zijn en aan de verwachtingen van onze klanten voldoen.
Nogmaals mijn excuses voor je huidige ervaring en ik hoop dat we samen een oplossing kunnen vinden.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Elektrische muizenverjager