Khamissa Boukhizzou

Ok

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Khamissa,
Namens het BOB-team willen we graag onze waardering uitspreken voor je beoordeling en je eerlijke feedback. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke en juiste informatie te verstrekken aan onze klanten, en we willen graag verduidelijken wat betreft het bedwantsenpoeder dat je hebt gekocht.
Je hebt terecht opgemerkt dat ons product niet effectief is tegen bedwantseneitjes, maar wel tegen de larven van bedwantsen. We bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring die is ontstaan door mogelijke onduidelijkheid op onze website. We zullen ervoor zorgen dat we deze informatie duidelijker communiceren, zodat toekomstige klanten volledig op de hoogte zijn van de producteigenschappen.
Je feedback helpt ons om onze service en communicatie te verbeteren, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons hierop te wijzen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We hopen dat je in de toekomst weer voor BOB zult kiezen.
Het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bedwantsen poeder bestrijden wat niet werkt