Helen brugman

Snelle levering. Op de website kon ik de winkelpand lastig terugvinden nadat ik iets in de winkelwagen had gelegd en nog even verder shopte, Pas als ik op menu klikt kom deze weer in het zicht.
Misschien als standaard op de site zetten?

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Helen,
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de zilvervisjesvallen. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
We waarderen ook je feedback over de website. We begrijpen dat het lastig kan zijn om de winkelwagen terug te vinden nadat je iets hebt toegevoegd en verder hebt geshopt. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om de winkelwagen standaard zichtbaar te maken op de website, zodat het gemakkelijker is om je bestelling af te ronden.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling en waardevolle feedback! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Zilvervisjesvallen