Maria van Geffen

Jammer dat je de porto moet betalen als je iets terug moet sturen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Maria,
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We begrijpen dat het vervelend kan zijn om verzendkosten te moeten betalen bij het retourneren van een product. We willen graag toelichten waarom we deze kosten moeten berekenen.
Op onze website geven we inderdaad duidelijk aan dat we helaas verzendkosten moeten berekenen en dat retourkosten voor de koper zijn. Als klein bedrijf kunnen we deze kosten helaas niet dragen. We proberen onze producten zo betaalbaar mogelijk te houden en kunnen daarom geen gratis retourzendingen aanbieden.
We herinneren ons inderdaad dat we telefonisch contact hebben gehad en dat je aangaf dat de elektrische muizenval niet het juiste product voor jou was. We vinden het jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. We staan altijd klaar om onze klanten te helpen bij het maken van de juiste keuze en bieden graag alternatieve oplossingen aan.
Mocht je nog verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Met vriendelijke groet, François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Het product heb ik terug moeten sturen