Milou

Zeer slechte ervaring. Via Google gezocht naar Mottenvallen voor de plaag die wij in huis ervaren. Denkende dat de advertenties die erop staan accuraat zijn. Meteen bij budget ongedierte bestrijden een groot pakket met vallen besteld tegen insecten! staat er tussen de lap tekst in de kleine lettertjes bij dat het alleen voor kruipende dieren is… ik dit bij de klantenservice aangekaart en dat dat wel wat groter in de titel mag worden vermeld en werd erg klantonvriendelijk afgewimpeld. Niks geen oplossing gekomen, zeker niet aan te raden.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Milou,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me dat je niet tevreden bent met je aankoop bij Budget Ongedierte Bestrijden. Je hebt insectenvallen hebt besteld in plaats van mottenvallen en dat je teleurgesteld bent dat de vallen niet werken voor motten. Ik heb je netjes geantwoord dat de vallen duidelijk als insectenvallen worden vermeld. IK heb je letterlijk de tekst van de webshop doorgestuurd. Ik wil graag begrijpen wat je had verwacht en welke oplossing je in gedachten had. Zou je me dit kunnen laten weten via de mail? Ik ben altijd bereid om te helpen en ik wil graag een passende oplossing vinden.
Francois

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Insectenvallen 30 stuks