Kitty Schuurmans

Lokdozen werken niet. Gif is niet bezorgd. Zou eerst nagestuurd worden. Gebeurde niet. Vervolgens anderhalf week later bellen. Bleek niet meer leverbaar zijn. Geld zou meteen teruggestord worden.Bijna een week verder nog niet gebeurd.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Kitty,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor je is geweest.
Ten eerste willen we bevestigen dat de terugbetaling op 24 juli van dit jaar is uitgevoerd. We bieden onze excuses aan voor de vertraging en de communicatieproblemen die hierbij zijn opgetreden.
Soms duurt een reactie langer omdat we intern moeten onderzoeken of er daadwerkelijk iets niet geleverd is. Daarnaast was het door ons aangeboden muizengif helaas niet meer leverbaar vanwege een verbod. We hadden op dat moment helaas nog geen alternatief kunnen vinden. We begrijpen dat deze combinatie van factoren het proces niet gemakkelijk maakte en betreuren het ten zeerste dat dit zo is verlopen.
Wat betreft de lokdozen, het is inderdaad zo dat de effectiviteit ervan afhangt van diverse factoren zoals plaatsing en de gebruikte lokstof. We zouden hierover graag verder met je in gesprek gaan om te zien hoe we je alsnog kunnen helpen met een effectieve oplossing.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet, Het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
10 gram pestinext,2 muizenlokdozen, muizengif prop...