bj Verlinden

Service is goed. We voelen ons echter wel wat beetgenomen door de prijsstelling van het lokmiddel voor ratten. Het staat wel goed op de site, blijkt achteraf. Maar 3,45 euro voor 10 gram pindakaas met wat noten is niet correct. Komt neer op 345,- euro per kilo. Echt bizar.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste heer / mevrouw Verlinden, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen zo goed en duidelijk mogelijk te communiceren naar onze klanten. Bij de omschrijving staat duidelijk om welke hoeveelheid het gaat en wat iets kost. Dit lokmiddel maken wij zelf, verpakken het zelf in kleine potjes en dat is nu eenmaal veel werk. Kleine hoeveelheden zijn in verhouding altijd veel duurder dan grote hoeveelheden. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar medicijnen wat die per kg kosten. Het is allerminst onze bedoeling om mensen beet te nemen want daar schieten we niets mee op. Ik vind het jammer dat u toch dat gevoel heeft omdat we alles duidelijk communiceren op onze website. Overigens als u naar fabrieksmatige lokmiddelen kijk dan zijn onze prijzen marktconform en nogmaals dat heeft te maken de kleine verpakking en gewicht. Met vriendelijke groet François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Ratten lokmiddel en rattenvallen