Nathalie Starink

Over het algemeen zijn we tevreden met onze ervaring bij de Bubbelkoning bij de aanschaf van onze hottub. We hebben echter ook een aantal aandachtspunten.

De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam tijdens het koopproces, en de hottub zelf voldoet aan onze verwachtingen qua kwaliteit en functionaliteit.

De aandachtspunten die we willen benadrukken zijn de volgende:
Ten eerste, het offerteproces zou wat professioneler kunnen zijn. Naar ons idee zitten jullie wat dit betreft echt nog in de opstartfase. Een configuratie mogelijkheid zou eea duidelijker maken.
De installatie van met name de pomp had meer voeten in aarde dan de verkoper deed geloven. Een goede instructievideo en gebruiksaanwijzing had dit kunnen vergemakkelijken. Bovendien merkten we na installatie een defect op dat aandacht vereiste. Hoewel het uiteindelijk werd opgelost, was de communicatie hierover niet zo duidelijk als we hadden gehoopt. Ook hier heeft Michiel het verschil weer gemaakt.
Verder ontbrak de gebruiksaanwijzing van het Geckosysteem en de items die bij het bad geleverd zijn (grote houten roerspade, losse thermometer) zijn simpelweg van slechte kwaliteit.
Verder zou het naar ons idee goed zijn om de onderhoudsset mee te offreren en ook hier wat meer uitleg over te geven.

Desondanks waarderen we de inspanningen van het team om problemen op te lossen en zijn we over het algemeen tevreden met onze aankoop. We hopen dat deze feedback kan helpen bij het verbeteren van de algehele klantervaring voor toekomstige klanten. Dank je wel.

Score voor Bubbelkoning.nl: 3.5/5