Koenraad Adams

Heel lang moeten wachten op de levering en plaatsing maar goed, het was ook niet echt dringend dus niet echt zo'n belangrijk minpunt. Wat absoluut not done is/was: het zelf moeten instaan voor een kraantje om mijn jacuzzi over de afsluiting te tillen. Iets wat zoveel kost, Bubbelkoning zou moeten voorzien in een kraanfirma met behorende prijs, afhankelijk van waar je woont. Wens je een ander, dan moet ook dit mogelijk zijn.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Koenraad,
Bedankt voor uw feedback. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de spa, en het advies wat u heeft gekregen in de showroom. Wij bieden normaal gesproken wel een kraan service aan. Wij geven aan dat wij het kosteloos kunnen regelen met onze vaste kraan bedrijven die verspreid zitten door de gehele Benelux.
Echter geven wij wel aan dat u soms goedkoper uit bent als u het zelf regelt als particulier, bij iemand uit de buurt of bij een bekende.. Zodoende kiezen sommige mensen om het zelf te regelen. Mocht dit niet duidelijk zijn geweest bij de verkoop zal ik mijn collega hier nogmaals op wijzen.
Verder wens ik u heel veel spa plezier.
met vriendelijke groet,
Team Bubbelkoning