P

Slecht, ik heb telefonisch contact gehad met hun om te horen als het stuk wat ik moest hebben voorradig was in de winkel in genk dat hadden ze daar niet en moest van nl komen. Dus doe ik de bestelling via hun site. Na 8 dagen niets van hun te horen neem ik terug contact met hun op om te horen wat er mis gaat. Nu bleek dat ze het helemaal niet hadden en ik nog eens 14 dagen moest wachten. Waarop ik vraag waarom ze mij daar niet van op de hoogte hebben gebracht worden ze heel arrogant. Als ik vraag om de bestelling te annuleren en mijn geld terug wil worden ze nog arroganter. Dus zeg ik als ik mijn geld niet terug krijg ga ik hiermee naar de politie.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste mevrouw en meneer Verheyen,
Het klopt dat u bij ons op 1 oktober via de webshop een afvoer hebt besteld twv 30 euro.
Mijn collega van het magazijn heeft jullie op 4 oktober om 15;32 een mail gestuurd dat wij de afvoer tijdelijk niet voorradig hadden. U gaf aan de mail niet gehad te hebben, wellicht is deze in uw ongewenste mailbox gekomen.
Een gesprek voeren met u is echt heel moeilijk dit omdat u bij de tweede zin al begint te schelden dat wij oplichters en dieven zijn en dat u aangifte gaat doet van diefstal. Ik heb aangegeven dat uw opstelling wel heel overdreven is voor een afvoer van 30 euro. Dit vindt u schijnbaar arrogant van mij. Ik heb aangegeven u de 30 euro terug te storten, dus ik neem aan het zo goed is opgelost.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker