Katrien Schotte

Op woensdag 9/12/2020 maakte ik telefonisch een afspraak met de dubbelkoning om op zondag 13/12 de showroom in Waregem te bezoeken. Een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gaf me een afspraak om 10u. Ze wist me te vertellen dat we er om exact om 10 u moesten zijn. We kregen een half uur dus moesten onze vragen goed voorbereiden. Dit begreep ik natuurlijk vanwege de corona maatregelen. Wij hebben een uur reistijd dus vertrokken ruim optijd naar daar. Daar aangekomen stonden we voor een gesloten deur. We besloten een half uur te wachten. Niemand kwam. We belden een aantal keer het algemene nummer maar daar was niemand te bereiken wellicht omdat het zondag was. Terug thuisgekomen om 13u20 belde een medewerker mij op om te zeggen dat zijn collega er om 10u40 was, dat hij oponthoud had gehad ( op een zondag ) en dat hij een reistijd van 2 uur had . Ik snap niet waarom je niet optijd vertrekt als dat je job is en al zeker niet waarom ze dan niet even bellen om te verwittigen aangezien ze je telefoonnummer vragen bij het maken van een afspraak. NOOIT meer met dit bedrijf

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte mevrouw Schotte,
Dit is inderdaad erg slordig van mijn collega. ik heb hem zojuist gesproken en hij gaf aan dat hij in de veronderstelling was dat zijn eerste afspraak om 11:00 stond en niet om 10:00.
Omdat onze collega's uit Waregem een aantal dagen vrij zijn en de andere verkouden is moest er iemand uit Nederland komen.
Mijn excuses voor dit ongemak en ik ga met mijn collega in gesprek dat dit niet meer voorkomt. Indien u ons toch nog een kans wilt geven zorg ik dat u hiervoor ruimschoots word gecompenseerd.
Alsnog wens ik u een fijne zondag!
met vriendelijke groet,
Michiel Broker