Michel Zilverschoon

Aantal maanden geleden een jacuzzi aangeschaft, problemen begonnen al met de elektrische aansluiting waardoor ik uiteindelijk mijn meterkast moest laten vervangen voor een op krachtstroom dit heeft me uiteindelijk 3.000 euro extra gekost om dit aan te laten leggen, in de winkel vertelde de verkoper dat deze jacuzzi gewoon op 2 groepen aangesloten kon worden wat dus achteraf ook niet het geval was. Ook kreeg ik de jacuzzi in de verkeerde kleur! Er was l
Grijs besteld en heb uiteindelijk zwart gekregen, dit is niet wat ik besteld heb maar volgens bubbelkoning moet ik hier maar genoegen mee nemen. Kan tog niet waar zijn?? Wel zouden ze de beschadigde onderdelen vernieuwen omdat deze bij levering al beschadigd is: 2 zijkanten, een speaker is afgebroken en er zitten 2 dikke krassen in de kuip. Echter nog steeds niet vernomen van de bubbelkoning. Als ik dit had geweten had ik de jacuzzi ergens anders gekocht want oplossen ho maar is nu al 3/4 maanden na levering en nog steeds is niks opgelost, ik wil gewoon de goede kleur jacuzzi grijs dus ipv zwart, grijs en zonder beschadigingen gaat hier wel over een product van meer als 8.000 euro!! Los het op of we zullen genoodzaakt zijn andere stappen te nemen.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Michel Zilverschoon,
Bedankt voor uw reactie. Ik moet zeggen dat ik uw reactie niet helemaal begrijp.
Wij hebben inderdaad een fout gemaakt om de verkeerde omkasting kleur te leveren, echter zie ik hier in het systeem dat mijn collega direct contact heeft opgenomen en u hier ruimschoots in heeft gecompenseerd.
Ook geeft u aan dat u veel kosten heeft moeten maken omdat u krachtstroom heeft aan moeten leggen omdat de spa schijnbaar niet op 2 x 230 aangesloten zou kunnen worden. Wij hebben een zeer overzichtelijk stroomschema meegegeven hierin staat heel duidelijk dat de spa gewoon op 2 x 230V kan. Wellicht was het handig geweest indien u dit stroomschema aan uw elektricien had gegeven of dat uw elektricien even met ons gebeld had. Ik vind dat u ons dit niet kwalijk kan nemen.
Ook is er schade ontstaan bij de plaatsing van de spa. Omdat u in het plaatsing formulier niet had aangegeven dat de gehele tuin nog 1 bouwval was heeft onze monteur alles uit de kast moeten halen om de spa toch op zijn plaats te krijgen. Indien wij dit vooraf hadden geweten dat de plaatsing zo complex was hadden wij een meerprijs in rekening moeten brengen voor een kraan.
Ik begrijp dat er inmiddels een afspraak staat ingepland om de schades te repareren. Toch wil ik u alsnog veel plezier met uw mooie FOX spa.
Indien u nog vragen en of opmerkingen heeft kunt altijd rechtstreeks contact met mij opnemen.
met vriendelijke groet,
Michiel