Jan Verbeeren

Geleverd door (vriendelijke) Nederlandse monteur die niet wist hoe een driefase zonder nul (typisch belgisch) aan te sluiten. Veertien dagen later aansluiting door bekwamere monteur die er wel meteen bij vertelde dat de wifi-bediening eigenlijk niet werkt. Tien minuutjes uitleg maar een handleiding was niet beschikbaar (behalve technische instructies voor aansluiting).
Intussen verwarmingselement moeten laten vervangen (300 euro) en verschillende lekken. Hoofdsteuntjes brokkelen af en bedieningspaneel buitenkant valt uit mekaar onder invloed van zonlicht.
Verbruik is veel hoger dan wat ons verteld was. Uitleg: dat is berekend voor als hij binnen staat...

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Jan,
Op uw gegevens kan ik u nergens vinden in ons systeem. Kunt u mij aub een mail sturen op michiel@bubbelkoning.nl zodat ik uw gegevens erbij kan vinden.
Uw feedback heb ik echt mijn vraagtekens bij zodoende wil ik dit graag voor u uitzoeken.
Het kan zijn dat een nieuwe monteur bij u is geweest die niet eerder 3 fase zonder nul heeft gezien. De overige punten zijn erg vreemd en heeft u denk ik niet goed begrepen.
1. wifi werkt wel, alleen als je een zwak wifi signaal hebt werkt het niet ( Soms het geval als de spa in een tuin staat.)
2. De Balboa Verwarmingselementen gaan normaal gesproken levenslang mee. Het komt sporadisch voor dat ze vervangen moeten worden indien je een serieus kalk probleem hebt. En je hier niks aan doet qua onderhoud van je water.
3.Hoofdsteuntjes brokkelen alleen af indien je maandenlang niet hebt omgekeken naar de spa. omdat je werkt met ozon in je spa komt er ozon gas tussen het water en de cover te hangen, indien je maandenlang je cover niet hebt open gedaan kan het zijn dat dit aan de kussentjes vreet.
4. Onze bedieningspanelen zitten bovenop de spa en niet aan de buitenkant waar zonlicht schijnt. ( weet u zeker dat de spa bij ons vandaan komt, want als ik het zo hoor is dit een ander model die wij niet voeren)
5.verbruik: wij zijn 100% transparant over het verbruik. wij geven aan dat het energie verbruik sterk afhankelijk is van de buitentemperatuur, van de plek waar je de spa zet en hoevaak je de spa gebruikt en hoe je de instellingen zet.
Uw beschrijving dat het op basis van binnen is, heb ik nog nooit iemand van ons horen zeggen, en kan ik mij echt niet in vinden dat wij dit gezegd zouden hebben.
Graag wil ik contact met u.
Michiel Broker
michiel@bubbelkoning.nl