Playa del Tuur

Van begin tot eind #TOP !! we hebben onze aankoop blindelings gedaan, na dat ik een heel fijn en lang telefonisch gesprek heb gehad met Eric Swinckels. deze man wist waar hij over deed praten, kende de producten en dacht direct met ons mee wat de juiste bad voor ons zal zijn. zelfs vooraf een meet afspraak met een monteur in te plannen, was geen enkel probleem bij de Bubbelkoning. de monteur : Rigan, kwam vooraf de situatie bekijken op locatie waar de jaccuzi moest komen. samen hebben we alles met elkaar besproken en doorgenomen en hebben we nog advies gekregen hoe we t beste konden doen voor t aanleggen van de stroom voorziening. gisteren was t dan eindelijk Woe. 24 Juni. we telde de dagen steeds af, tot deze dag eindelijk deed aanbreken. Rigan was zoals altijd weer netjes op de afgesproken tijdstip bij ons voor de deur. met hulp van 2 extra vrienden, hadden we t bad snel op zijn plaats staan. Rigan ging rustig op zijn gemak, direct aan de slag. wat een vakman en vooral fijne vent is dat! binnen zeer korte tijd, had hij alles gemonteerd en aangesloten. daarna nam hij uitgebreid de tijd, om ons alles uit te leggen en te demonstreren. hij nam tevens ook alle " vuil " karton, ect. netjes mee. beste mensen, wij zijn en blijven gevoels mensen. maar zonder überhaupt vooraf iets over de Bubbelkoning te hebben gehoord, of over gelezen gehad te hebben? was direct al t gevoel goed, en waren we snel tot akkoord! en hebben we geen ene seconde hiervan spijt gehad. ook wetend , mocht er ooit iets zijn? dat we altijd beroep op de service van de Bubbelkoning kunnen doen.

Score voor Bubbelkoning.nl: 5/5