L.H. Braber

Diverse keren in showrooms wezen kijken, een keer in Amersfoort en in Alphen aan den Rijn. Goed advies gehad over de mogelijkheden, prijzen, voor- en nadelen van bepaalde spa's. Op zich jammer dat de spa die ik wilde aanschaffen zelf niet vol water stond, waardoor je toch minder goed kan kijken hoe de bubbels en de jets werken. Er stond wel een vergelijkbare, maar die was dan toch weer luxer en had een pomp meer. Al met al iets voor de kerstvakantie de BTW actie gespot op de website en met fikse korting een Spa Malibu aangeschaft. Bestelling en betaling ging erg soepel. Na een mail over een update van de leverdatum bleek de spa al snel binnen te komen en kon hij geleverd worden in onze voorjaarsvakantie. Snel de stroomvoorziening en bestrating geregeld en de spa laten leveren. Op de bon stond dat één extra sterke man voldoende zou zijn, maar ik was blij dat we toch met z'n vieren waren (inclusief de monteur). De spa van de kar afschuiven op de rolwagen ging vlot, op z'n plek kantelen en de rolkar er vanonder halen was iets pittiger, maar gelukkig goed verlopen. Plaatsing ging vlot, de monteur gaf ons nog zeer nuttig advies over het plaatsen van de afdekkap. We hebben hem gevuld en deze week al heerlijk er in gezeten. De Spa Malibu overtreft al onze verwachtingen, hij is prima op temperatuur, de bubbels zijn leuk, maar de massage door de jets is geweldig. Alles werkt perfect, is degelijk uitgevoerd en hij zit prima, zelfs met -7 werkt alles prima en is hij na een sessie zó weer op temperatuur. Een klein aandachtspuntje: het is optioneel om de spa met twee groepen aan te sluiten, maar zeker bij koudere temperaturen is het écht noodzakelijk dat hij tijdens het pompen ook kan opwarmen (met één groep, doet hij dat dus niet), dus mijn tip: laat een dubbele groep aansluiten (een zogenaamde kookgroep).

Score voor Bubbelkoning.nl: 5/5