Fijne produkten, alleen was me bij eerdere bestellingen al opgevallen dat de online bestelde produkten heel onzorgvuldig of onverschillig verpakt worden. Daardoor kwamen glazen soeppotten een keer gebroken aan en deze keer waren flessen douchegel opengebroken, waardoor een deel van de inhoud in de doos was gaan lekken. Dus graag met wat meer zorgvuldigheid de artikelen verpakken.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.